Monday, March 30, 2009

teka teki teka tekok (part 1)

okay, dulu tyme skola, aku suka gila bg teka-teki kat bebdk kelas aku. ahaha. ada sajaa jawapan dorg. cikgu pun tumpang nak jawab sekali. hehe. so, tetiap hari, aku kena prepare teka-teki itu. siap mntk teka-teki dr adik aku lagi. ahaha.

so, aku ada teka-teki utk korang. cpat cpat, saja test minda.

oke, soalannya...
-antara kereta dengan motor mana lagi tua ?

ahaha

5 sumpahan:

AzlaN said...

sng je nih..
jwpn dia moto..
sbb moto de tongkat..
huahaha!!

SHAHMI said...

jawapannyer tmah lagi tua.... hahahaha.... xD

tmah said...

azlan
okay. teka-teki aku ta cukup taff eh. okay, besok ada lagi. ahaha

shahmi
aku muda lagik la. kau nihh !
:DD

nabilah said...

moto ar jwpan dia..
lapok ar teka teki ko nie..

taOn lps kt skola
slalu ko bg teka teki ni..
hihihihihi

tmah said...

nabilah
ya. aku akan perbaiki teka-teki aku nihh. elehh kau.
:))