Tuesday, March 24, 2009

UPU Fasa 2

Salam. Setelah result aku kua, maka aku kne la perbetulkan balik kos2 aku yg aku choose kat UPU tuhhh. So, aku kne b’bincang ngan ayh aku, maka p’setujuan telah t’capai tanpa p’balahan mulut. Hehe. Okay, di bawah menunjukkan kos2 yg aku pilih. Sila la lihat wahai readers sume. (:
Kod utk kos t’sebut, aku malas nak taip, maka aku cuma bagi tawu kos yg aku pilih & tmpat p’gajian itu yeah.

1. Diploma Perakaunan (UiTM)
2. Diploma Perakaunan (UDM)
3. Diploma Undang-undang (UDM)
4. Diploma Teknologi Maklumat (UTHM)
5. Diploma Kewangan (UDM)
6. Diploma Pengajian Bank (UDM)
7. Diploma Sistem Maklumat Perakaunan (UiTM)
8. Diploma Teknologi Maklumat & Komunikasi (UTeM)

Maka, dgn ini, aku b’harap sgt, antara lapan2 choice aku nihh, dpt la salah satunya. Hehe. Aminnnnn !

0 sumpahan: