Saturday, November 28, 2009

Sunshine

you are my sunshine
my only sunshine
you make me happy
when sky are grey
you never knows dear
how much i love you
please don't take
my sunshine away
Nota kaki: Kalau aku jadi cikgu nanti, aku nak ajar anak murid aku nyanyi ni. Okey kan?

5 sumpahan:

nabilah said...

ok2..
amat sesuai..

jd ckgu tadika sesuai ar..
hahahah

musZ said...

jgn..
bg lagu rama2,,
dr ulat jd kepompong..
dy tdo dlm gelongsong,,
ade mse kepompong(cmner eja ek?)
pecah POM!
jd rama2 yg indah......


ko smbg,,
ak dahage dah.hik3

GigiWangi said...

nabilah,
HAHA. cikgu tadika? kalau cikgu tadika, aku ajar nyanyi bapak ku balik dari kota. 0key? HAHA

musZ,
HAHA. ta reti aku lagu tuh. hehe
:)

nabilah said...

lagu bapak ku balik dri kota,
zmn kita tadika dulu ar..

bdk zmn skrg xlyn lagu tu..
ahah

GigiWangi said...

nabilah,
haha. memang pun. layan lagu bi je. hehe