Wednesday, September 22, 2010

Aku tau dah lambat, tapi nak post jugak

Benda paling best time raya bila dapat bersama dengan family. Cakaplah best macam mana pon raya, tapi kalau bukan bersama dengan family, bagi aku tetap tak best. Raya aku tahun ini sama saja macam tahun² sebelum² ini. Tapi serious tahun ini feel itu kurang sikit. Mungkin ada sesuatu yang missing.

Time raya lah dapat jumpa segala sedara-mara belah baba dan ibu yang sebelum² ini memang tak kenal pon. Sedara jauh lah lebih kurang. Kira ramai jugak sedara aku yang aku belum kenal lagi. Moment yang best bagi aku untuk buat reunion antara sedara-mara dan kawan². Sedara-mara yang jauh, jumpa setahun sekali je, itu pon time raya, kira macam reunion lah sikit⊃ kan.

Duit raya aku still masih di tahap yang paling best sebab bagi aku, selagi belum kahwin dan masih belajar, selagi tuh masih boleh dapat duit raya. Tapi tak tahu lah kau orang macam mana pulak kan.

Untuk raya tahun ini, aku rasa best sebab ada sajaa sedara-mara dan kawan² lama aku yang tegur dan cakap aku dah kurus woo. Mula² aku ingat diorg nak test je, kot-kot nak bagi harapan palsu kan. Tapi ternyata tidak. Adalah kurang sikit. jengjengjeng.

Tapi bila dah start pi open house yang berderet-deret itu, aku tak tahu lah apa jadi pulak. "-.-

Selamat Hari Raya semua ! :)

0 sumpahan: