Tuesday, April 14, 2009

Video suka-suki hari ini

Ok. Iklan ini, aku dedikasikan khas kepada sesiapa yg merokok itu. Iklan ini, aku tak nak explanation panjang-panjang. Korang tgk lah sendiri dan fikir-fikir kan lah. Ok?.




p/s : Aku rasa, boleh guna idea ini kepada orang yang menghisap rokok itu. kan kan?.

14 sumpahan:

apex said...

skang neh macik kn
kt kotk rkok pn ade gambo mcm2 pnyakit
ltk la gambo camelia ke
ok gak
da heavy
na wat cmne
lala

AzlaN said...

haha!
mse aku tgh pnt la dia tnjuk aku vid nih..
wat aku saket mulut je nk thn glak..
kah3!!!
(penah isap rokok daun,siyes pahit!!eww!!!)

amyn said...

xley jgk , nnt sure ade kte , sume orng akan mati hahahahaha

mngkuk tngkat said...

huargh! lawak btol ler ko nyer iklan ni....trbahak gaks aku nengok nyer...tp bagus2 aku puji...kalo ko ader yg mnarik lg ko letak ler bley aku tumpng nengok lg wokey....

Shahmee said...

erkkkkk.....
apsal x kuar tv malaysia doe?? o_O

emi said...

HAHA. laen kali klu kat rokok tu,, selit sikit kaen kapan,, baru taw igt nk mati. HAHA. ;D

GigiWangi said...

apex,
camelia? haha. ok akan dipertimbang kan. (:

AzlaN,
*rokok daun? nak try weyh. haha

amyn,
kereta tuh, kena lah berhenti. hehe. hormat ! (:

mngkuk tngkat,
ok terima kasih. hehe. (:

SHAHMI,
m'sia tak berani. hehe

emi,
idea kau akan dipertimbang kan. hehe. (:

syam said...

wah....
rokok wa ckp lu..
wa x ksi can brade...
hahaha...
"jgn mrokok"
iklan jabatan kesihatan...
huh..

Anonymous said...

ak stuju beb...

GigiWangi said...

syam,
haha. iklan jabatan kesihatan tak best lah. ini baru ok.

Anonymous,
aku pun setuju jugak.

Anonymous said...

hahah... ak stuju kot!!

GigiWangi said...

Anonymous,
mane boleh main *kot-kot lah.

fazrin said...

pesal ade org cine bce yassin weh? hahaha

GigiWangi said...

fazrin.,
muka je macam cina. tapi, dah masuk islam dah. haha