Monday, November 16, 2009

Sempena cuti semester yang akan datang, aku ada misi yang perlu dilaksanakan.

Aku bukan cakap pasal misi (jururawat itu). Ini misi (mission lah).

Agak² korang, apa misi aku?

Okey, aku bagitahu. Sepanjang cuti semester nanti, aku akan berjoging tetiap hari. Aku akan cuba mengurangkan berat badan aku. Dengan kata lain, aku nak kurus. Agak² korang berhasil ke tidak?

Oh shitt, jangan bagi aku give up dengan jawapan korang itu. Aku dah tak suka dengan lemak² degil ini dan aku nekad nak buang.

Nota kaki: Ada sesiapa yang nak teman aku joging? Nanti aku belanja makan nasi lemak okey?

8 sumpahan:

Alyaa said...

aku nak weyh !

TMAH said...

Alyaa,
okey, boleh je. ;DD

nabilah said...

joging mner..???
taman tasik sery gOmbk..??
xmau ar aku..
tiap2 mse kt situ je..
tmpt lain xde..
hehheh

asma_akashe said...

lorr..pas jog makan nasik lemak nnt lemak2 degil tu kembali la..ape kata pas jog minum air masak bnyk2 dan makan buah2an segar..

TMAH said...

nabilah,
tak tau lagi. titiwangsa mau?

asma_akashe,
haha. saja je. tuh point yg sebenarnya. :)
btw, new readers?

sahdam said...

timah nak joging?????????????
terbalik la tasik ni...hahahahaha

TMAH said...

sahdam,
tasik terbalik? haha. kau cakap apa?

aziq said...

Skrg dah kurang belum berat?? haha