Thursday, November 12, 2009

Gagal sekali bukan bermaksud gagal selamanya


Sekarang memang tengah musim exam. Exam aku baru saja bermula kelmarin. Aku tahu, ramai yang dah habis exam. Siap dah balik bercuti lah. Siap nak ajak aku keluar lagi. Dah, korang jangan nak buat aku jealous. Aku ada dua paper lagi.
p/s :Apapun, ada baiknya korang doakan aku daripada tercongok tengok tv kat rumah tuh kan.
okey?

5 sumpahan:

hans said...

eh,tak habis lagi exam(sindir jer nih)
haha

nabilah said...

lmbtnya ko ko abis paper.
sian ko..
heheeh..
tmah jum,jum tngok wyg 2012 rabu nie,
hehheheh

GigiWangi said...

hans,
jahat! ;DD

nabilah,
movie 2012 aku da TENGOK!
haha. korang jgn jealous. ;DD
aku curi² keluar masa ada gap paper. haha. berani kan?

nabilah said...

tmah1!!
kuar xajk..
merajuk 3 minit ngn ko..
hehehe

GigiWangi said...

nabilah,
eleh elehh kau. haha ;DD
tgk movie lain lah nanti okey.