Monday, February 15, 2010

10 perkara tentang aku

1- Agak chubby, tapi tak gemuk (serius !)

2- Kuat tidur kebelakangan ini. Aku tak tahu aku makan apa. Tapi kalau dah tidur, memang susah nak bangun. Mungkin ada orang letak ubat tidur dalam makanan aku. Mungkin !

3- Simpan cita2 nak pakai DSLR. (cita2 itu bunyi macam tinggi sangatlah pulak)

4- Aku tak berapa suka dengan ketinggian aku sekarang. 170cm (pendek tu !)

5- Tidak memiliki lesen memandu yang sah tapi reti memandu (lesen haram !) Heh~

6- Seorang yang moody tak kira tempat. Anjing menyalak pun aku marah.

7- Seorang yang berjimat-cermat tapi duit dalam purse aku selalu habis. Haihh.

8- Pemalu. Nak suruh aku present depan kelas pun aku malu. Hehe

9- Ada hati dekat Kamal Adli. Ohh, jangan kacau line eh.

10- Pengguna maxis.

8 sumpahan:

Anonymous said...

aku rase was2 la..btul ker ko 170??

nadeshiko. said...

duhh?? tinggi ko 170cm? ko nie bior benor fatimah? aku rase tinggi ko lebih kurg aku jer... btw, aku pun nak tinggi doe!!

Anonymous said...

a'ah,btol ke tinggi 1.70 m?HAHA.tinggi tu kot bg pompuan.

haz|rah said...

ak ske num 6..
wakkakak

nabilah said...

tembam vs gemok..
ahahah..

mngaku pun yg ko pendek..
aahahahha
aku ag tnggi

GigiWangi said...

Anonymous 1,
haha. Rasa-nya? huh!~

nadeshiko,
Aku tinggi lah, tapi tinggi sikit dari kau. haha. Ohh, kau pun nak tiggi jugak? Jum jum!

Anonymous 2,
errr..

haz|rah,
thanx :)

nabilah,
err nab, tak ada lah pendek sangat pun. Alaa, kau tinggi berapa inci je pun. Huhu.. :)

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

aku ase kite persmaan la...
tp yg no 9 2 x kot...t ingat aku gay lak...hahaha

GigiWangi said...

luZ a.k.a peRmataPuTiH,
Ohh sama? haha.. Yg num 9 tuh mmg. Nasib kau dah bagi tahu awal² kalau tidak aku mesti ingat macam tuh. hehe