Wednesday, March 24, 2010

Kalaulah aku ini lelaki...

1. Aku akan belajar dan terus belajar tanpa rasa jemu.

2. Aku akan jadi lelaki yang sangat kacak.

3. Aku akan cuba untuk belajar main gitar.

4. Aku nak jadi arkitek yang mempunyai nilai estetika yang mantap.

5. Aku akan penuhkan ilmu agama didada aku dulu sebelum aku nikah dengan mana-mana gadis.

6. Aku akan jadi lelaki yang sangat simple tak kira dari segi pakaian atau apa-apa sahaja.

7. Aku akan cuba berlagak cool walaupun aku tak berapa nak cool.

8. Aku akan cuba kumpul duit sebanyak mungkin sebelum aku kahwin.

9. Aku akan pakai kereta bmw atau Toyota Vios... paling korok pun aku akan pakai Myvi.

10. Aku takkan flirt dengan mana-mana gadis.

11. Aku takkan merokok.

12. Aku akan cari gf yang sama interest dengan karakter aku.

13. Aku akan jadi bf yang sangat cool dan macho.

14. Aku akan kumpul harta dan duit banyak-banyak sementara aku masih muda.

15. Aku akan respect pada wanita yang reti menghormati dirinya sendiri.

16. Aku akan jadi bf yang sangat sangat sangat baik dan sporting gila.

17. Aku akan belajar dengan lebih mendalam lagi pasal fotografi.


p/s: Ada tak mana-mana gadis yang sudi nak berkenalan dengan saya? :)

5 sumpahan:

miza ismail said...

ada kot

GigiWangi said...

♥ nur_solehan ♥,
haha. hye, name awak siapa?

ShAwN said...

wei...lau aku nak berkenalan boleh x...>???kakakak

GigiWangi said...

ShAwN,
Benda ni aku bukak untuk perempuan sahaja. Maaf lah. Hang bukan perempuan. hahaha :)

nadeshiko said...

i minat pd u laa..
nak number bleh x abang?? bwahahaha ;DD