Monday, November 15, 2010

Cuti

Okey, tamatlah sudah foundation aku untuk tahun ini. Exam pun dah habis dan aku pun dah pulang ke Gombak dengan selamatnya. Fuh, perjalanan dari Penang ke Gombak memang mencabar. Duduk lama-lama dalama bas, dengan kau tak tahu nak buat apa, boleh buat kepala pusing, dengan hujannnnnn je memanjang. Lagi-lagi kalau seat kau dalam bas, dalam kedudukan di tengah. haha. Kalau tepi tingkap, aku boleh consider lagi. Ini kalau kat tengah-tengah, tegakkkkk je pandang depan. haha. Sebab itu aku jarang balik rumah. Faktor perjalanan itu mematahkan semangat aku. Macam manalah agaknya orang yang duduk Johor eh. Dari utara ke selatan, pehh, berapa jam nak kena duduk?

Jadi, bermulalah cuti semester aku (sebulan je pun). Jadi, tolonglah ,aku tak nak ternak lemak cuti-cuti ni. Aku pun ada misi macam orang lain jugak, nak kurus weh, nak kurus. So, cuti ni aku akan manfaatkan dengan berjogging hari-hari. haha. (jangan dalam mimpi je sudah).

ohh, selamat hari raya haji yow. :)

Selama aku hidup,aku belum pernah lagi buat satu pengorbanan yang paling besar dalam diri aku. Kamu macam mana?



Selamat bercuti :)
Titiwangsa jum.

2 sumpahan:

menusuk hati said...

selamat raya haji.maaf zahir dan batin

panadol lagi said...

misi kita hampir serupa tapi xsama.aku nak diet,kau nak kurus.ok lah tu.