Sunday, November 14, 2010

Soalan untuk orang yang dah kahwin sebenarnya

"Katakanlah kalau kau dah kahwin nanti dan doktor sahkan yang kau tak boleh mengandung, apa kau nak buat, dan suami kau adalah anak lelaki tunggal dan pada masa yang sama, mak mertua kau mendesak nak cucu," tanya dia dengan muka yang agak serius.

Kawan aku ni kadang-kadang memang suka bagi soalan cepumas, kadang-kadang jenis soalan yang tak sampai dek akal. Soalan macam ni bagi aku aras tinggi oh, tak boleh pikiaq lagi. Haha.

Jawapan aku senang je, "Tak payah kahwin lah kalau macam tuh. Boleh"?

Haha, dan aku rasa dia memang tersilap tanya orang. Erkk, soalan macam ni aku memang tak ada skrip jawapan nak jawab. Memang diluar bidang kuasa aku.


p/s: Tapi sadiskan soalan dia. Tsk tsk

1 sumpahan:

Mimie.Candy Cane said...

Jawapan aku untuk soalan aku ialah

"ERKKKK!!!!"

hehehe