Sunday, January 30, 2011

30 Januari

136 posted on facebook wall

8 send through sms-es

***

Terima kasih kepada yang susah-susah je wish bufday aku. Sebenarnya, mula-mua aku ingat nak hide bufday dekat facebook tu, sebab nak tengok berapa kerat manusia dalam friend list aku tu yang betul-betul ingat pasal bufday aku ini. Lepas dua-tiga kali fikir-fikir balik, tak payah lah nak menggedik hide. Bajet macam artis pulak kan, nak suruh semua orang ingat bufday aku. Haha.

Kepada yang wish bufday aku, terima kasih sekali lagi, sebab nak kena tunggu sampai detik 12 tengah malam kan. Letih nak tunggu sebenarnya. Terima kasih!

Yang posted dekat facebook pun tak kurang juga. Letih aku nak reply komen sebijik-bijik. Nak kena 'like' lagi. Letih sebenarnya. Terasa macam aku tengah dapat ucapan tahniah daripada peminat-peminat seluruh negara. (Melampau betul imaginasi aku).

Tapi aku hargai semua yang hantar dekat facebook aku itu.

Sedikit kecewa sebab tak ramai yang wish semoga aku bertemu jodoh cepat. Kalau macam ni, lambat lah jodoh aku nak sampai.

Tak kurang jugak yang hantar macam ni je dekat facebook aku, "hb". Nampak sangat pemalas nak menaip. Takpe, sekurang-kurangnya ada daya usaha nak wish dekat aku.

Jadi, sempena ulangtahun kelahiran aku yang ke...... Semoga aku diberi kesihatan yang sihat, dapat melakukan pelbagai aktiviti yang menarik, semoga dipertemukan dengan orang-orang yang soleh dan semoga hidup aku diberkati Allah di dunia dan di akhirat.

Walaupun umur meningkat lagi setahun, tapi jiwa aku masih lagi muda.

Lagi sekali kecewa sebab 'lelaki itu' masih belum wish lagi bufday aku. :'(

13 sumpahan:

Cikgu Izmir said...

Selamat Hari Jadi were~
hehe

GigiWangi said...

Izmir Fadzil,
Terima kasih daun keladi. Haha. ;)

foo said...

laki tu wish dalam hati ja.
yelah, terkedu nak ckp @ menaip.

GigiWangi said...

foo,
Yalah tu. Hmmmm

nabilah said...

aku sngt bertuah sbb laki tu wish bufday aku..bahagianya huhuhu

ShAwN said...

wahh...panas2...haha...laki tu saje nak test ko tuh...hhuhuhu

lesungpipitsebelah said...

lelaki itu xm0 tnjuk lg skang la 2 ema..
xpe2..
wanita ini dh wish kn?
hihihihi
:))

Bijen M. said...

HB GW.
SDJC! (Semoga dapat jodoh cepat)

GigiWangi said...

nabilah,
Gedik pulak kau kan. Dush!

ShAwN,
Haha. Test ape kebendanya. Hmmm

lesungpipitsebelah,
Wanita ini sudah wish. Lelaki itu belum lagi wish. Hmmm. Sedikit kecewa. :'(

Bijen M,
Terima kasih Bijen. Hang orang pertama doa aku dapat jodoh. Amin amin ! Heeee.

ciktipah said...

haha. siapakah lelaki itu?.
asal tak cite kat ak.aish!
ak nak wish pasal jodoh. tapi takut kau kata ak menggedik lak nanti.

papepon. happy bufday.
moga dipertemukan dengan insan yang terbaik untuk kau.
:D

GigiWangi said...

ciktipah,
Haha. Siapakah gerangan lelaki itu? Biarlah rahsia. Ceewah! Haha

Laaaa, wish je lah, takde-nya aku nak cakap gedik. Nak cakap thanks adalah. Kah3.

Terima kasih terima kasih ! Amin ! ;)

ciktipah said...

ouh. lupe pulak kan yang kite dah janji nak rahsiakan. haha. by da way aku rase lelaki itu sibuk kot. ngeh ngeh.

jangan lupe blanje aku makan. elaun kau kan dah masuk. kih kih

GigiWangi said...

ciktipah,
Sibuk? Dia online kot. Takpe lah, dia malu nak wish. Hmmm.

Belanja muffin je k. Hee