Monday, January 31, 2011

Update Laju

Rusuhan dekat Mesir menjadi-jadi dari hari ke hari.

Makin teruk bila baca berita.

Aku jadi takut semacam. Dah lah pelajar Malaysia ramai dekat situ. Harap-harap mereka semua okey.

Terputus hubungan dari segi telekomunikasi, makanan semua.

11 000 orang rakyat Malaysia. Nak bawak balik sederap memang susah lah. Harap-harap, kerajaan Malaysia boleh buat sesuatu.

Aku ada sorang kawan dekat sana. Aku harap dia okey.

Aku baca ini, ini dan ini. Lagi dahsyat sebenarnya perkara yang terjadi. Sampai ada students yang kena rogol. Benda ni betul atau tak, Wallahualam.

Bila dah jadi macam ni, soal politik jangan nak disebut. Ini soal keselamatan. Siapa-siapa yang ada dekat sana pun, boleh jadi macam ni.

Sama-sama doakan. Semoga semua rakyat Malaysia dekat sana, selamat kembali ke sini.


Updated laju-laju: Banjir dekat area Selatan, makin teruk. Harap-harap semua okey. InsyaAllah.

3 sumpahan:

foo said...

perihatin. perihatin.

ShAwN said...

sumpah aku risau...member2 baik aku ramai kat area sane...sume tk dpt contact...
haish...

GigiWangi said...

foo,
Time2 macam ni memang gawat. Tak kira siapa pun, siapa2 yang ada dekat sana, akan lalui benda menakutkan macam ini.

Anda prihatin?

ShAwN,
Doakan mereka. Takde benda yang boleh tolong, selain doa yang kita panjatkan kepada Ilahi. Aku pun takut jugak ni.