Saturday, January 22, 2011

Monolog

Perasan tak, makin banyak kita belajar atau membaca sesuatu, rasa diri begitu teruk sebab banyak lagi perkara yang rupa-rupanya kita sendiri pun tak tahu. Lagi-lagi bila sentuh pasal bab agama.

Itu apa yang aku rasa sekarang.

Aku rasa diri aku jahil gila.

8 sumpahan:

faizul said...

aku perasan bnde ni dari darjah 1 lg.
tp x ubah2 jugak.

GigiWangi said...

faizul,
Peh, hang ni memang takde kesedaran langsung. Haha

airazulaikha said...

xper2.. itu lumrah
xde manusia yg sempurna..

ShAwN said...

semakin byk kite beljar..makin byk bnde yg kite tk tahu...

Izmir Fadzil said...

aku punya kesimpulan senang,

TAK PAYAH BELAJAR, kah3

GigiWangi said...

airazulaikha,
A ah kan. :)

ShAwN,
Betul. Macam tu lah aku rasa.

Izmir Fadzil,
Kesimpulan kau tak boleh pakai langsung. Haha

Bijen M. said...

Ilmu Allah kalau nak jadikan daun sebagai pena dan air laut sebagai dakwat, takkan pernah cukup.

GigiWangi said...

Bijen M,
:)