Wednesday, March 16, 2011

Cuti

1. Minggu ini cuti sekolah, samalah dengan cuti aku.

2. Jadi, blog ini pun terpaksa cuti jugak.

3. Kerja kemain banyak. Bilalah nak habis ni. Assignment weh assignment.

4. Cuti ni, aku kena betulkan mental, sebab lepas ni seminggu kena pergi sekolah, buat experiment. First time beb !

5. First time nak kena pergi sekolah next week, jangan ada budak-budak yang buli aku,sudahlah eh !

6. Sejak kebelakangan ni kepala aku asyik berdenyut-denyut. Aku ingat tak cukup tidur mungkin, tapi macam mana kalau ada penyakit lain? Kanser otak? Grrr...

7. Hari ini aku happy.

8. Fesbuk jadi lembap kemain, aku jadi menyampah gila.

9. Cerita dekat tv banyak tak best. Oh, mungkin satu dua je yang best, itu pun drama Gemilang dan Asmara 2 jeee, yang lain boleh jalan lah.

10. Hari ini aku happy (eh, aku dah cakap ke)

11. Gambar-gambar wedding maksu aku, aku cuba untuk upload pada next entri. I'm trying.

12. Besok dah hari Jumaat, MasyaAllah, cepatnya lah masa.


2 sumpahan:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

lusa da sabtu

tulat plak ahad. . .

pas tue isnin~n masa ntuk jd cegu!!
selamat ber"SBE"~heeee. . .

GigiWangi said...

Kak Wan,
Good luck Kak Wan. Hehe :)