Friday, March 4, 2011

Picture #1


***
Sebulan dua bulan ini, kemain busy lagi. Setiap kali weekend, mesti ada aktiviti. Tak dan nak rest langsung. Badan jadi letih, dah lah dengan semua kerja/ tugasan nak kena hantar on time. Aku rasa diri aku tak terurus dalam sebulan dua ni. Semua main kejar-kejar. Penat weh.

Bila dah masuk degree ni, dah tak boleh nak main-main dah. Aku ni dah lah jenis yang suka main-main, tak serious lah orang cakap.

Lagi seminggu je nak cuti sekolah, Yahooooooooooooooo. Tapi aku tahu, cuti pun, bukan boleh cuti betul-betul, bawak balik kerja weh. Aduyai. Tapi takpe lah, at least aku ada dekat rumah. Tiba-tiba rindu rumah. Haihhh.



Happy weekend everyone !

7 sumpahan:

aminaim said...

tunggu pa lg,
hang out lah!!

luqkhman jailani said...

mane kamera yg aku lukis untuk ko tu? rugilah xtunjuk

GigiWangi said...

aminaim,
Haha, Aku tak fikir nak hang out dah sekarang ni, nak balik jeee weh !

luqkhman jailani,
Hahahaha

faizul said...

woi. emma watson tu woi.

GigiWangi said...

faizul,
Hehe ;)

Bijen M. said...

Cakap jelah kau nak kamera.
Kan kan kan?

GigiWangi said...

Bijen M,
Haha, macam yang kau selalu cakap, Tuhan tak bagi rezeki lagi. Keh3