Wednesday, December 7, 2011

Pakcik Tua tapi taklah tua sangat

Cuti semester ini aku tengah belajar ambik lesen kereta.

Lepas ni kalau dah ada lesen, baru senang nak pergi merewang-rewang. Hehe ;)

Hari ini kena hadir bengkel selama 3 jam.

Pakcik penceramah itu gila cakap merepek-repek. Dia dah melalut sampai ke mana dan aku pun dah berangan sampai ke mana. Lost.

Tapi masa tengah berangan-angan, mata aku tepat ke arah dia. Dan pakcik itu secara tidak langsung telah TER-perasan yang aku suka dekat dia. Kau boleh bayangkan ?

Dan biasalah bagi aku, orang tengah bercakap dekat depan, kita tengok muka dia. Sebab tanda hormat kan. Macam cikgu tengah mengajar. Salah ke di situ ?

Dah lah dia cakap depan satu kelas yang aku shock dekat dia. Ada ke patut. Ceit !

Lepas tuh semua orang gelak. Damn !

Dah tuh, dia cakap lagi, "awak ni nanti mesti dapat lelaki tua".

Aku malas nak layan. Dan aku harap, mulut dia tak masin.

Duhh.

5 sumpahan:

nsfatin said...

laa... mmg la kena tgok org yg ckp kt depan kn... terperasan pulak pkck tu

sea_lavender said...

hehe =D bese la tu~~ salu kena gak... tpi cm sme waktu masuk kelas 3 jam uncle yg bg ceramah tu kate kte nk ngorat die..malu je =_='

sea_lavender said...
This comment has been removed by the author.
Izmir Fadzil said...

peh,aku doakan masin mulut pakcik tu.hehe

GigiWangi said...

nsfatin,
Kan kan, kita pandang dia sebab tanda hormat. Ahh, pakcik itu memang suka perasan tan-tan.

sea_lavendar,
Hehe :P

Izmir Fadzil,
Kuangasam hang weh !