Monday, February 27, 2012

Update Ringkas

Hey hey hey. Dah lama tak update blog ini.

Banyak sebenarnya nak cerita, tapi tak tahu nak mulakan macam mana. Entah kenapa entah dengan aku ini buat tak tahu. Bulan 2 ni, tak produktif langsung. Hari-hari suram.

Sampai dalam lecture hall pun boleh termenung. Adoi !

Oh ya, aku dalam proses nak khatam kan buku ini. "Happiness In Hard Times by Andrew Matthews". Seronok baca buku ini. Thanks kepada awak yang suggest-kan. I really appreciate.

Kawan aku : Kenapa baca buku macam ini ?

Aku : Kenapa ? Tak boleh ke ?

Kawan aku : Boleh, tapi kenapa ? Tengah sedih ke ?

Aku : Hmm, entah.

---

So, buku apa yang anda tengah baca sekarang ?

3 sumpahan:

faizul said...

punk rock : disebalik fesyen dan bunyi bising.

nak pinjam tak. hahahaha.

GigiWangi said...

faizul,
Buku tu best ke ?

faizul said...

ok. sangat ok.
bagi aku la.