Wednesday, March 7, 2012

Kebelakangan ini

1) Emosi yang tidak stabil. Aku mengakulah yang aku memang lemah dalam menangani emosi. Lagi-lagi bila tengah PMS. Hari-hari rasa nak marah. Kucing melintas depan pun aku rasa nak sepak.

2) Untunglahhhh orang yang dapat Anugerah Pengarah. Jealous okey.

3) Jumaat ini start cuti. Cuti seminggu. Tapi tiket bas tak beli lagi. Hari ini dah hari Rabu. Orang lain sibuk nak balik, tapi aku ?

4) Kali ni punya PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah yang ke-3) aku buat sorang-sorang. Ah, mesti boring punyaaaaaaaaaa.

5) Cuti sekolah ini, mak dengan ayah aku pergi Umrah. So, aku ditugaskan untuk menjaga rumah dan adik-adik. Tak tahulah apa jadi dekat rumah seminggu ni. Hoho.

6) Homework bertimbun-timbun nak kena buat weeeeeeh !

7) Lepas cuti ini, aku akan busy dengan presentation. Boleh dikatakan semua subjek. Orang lain dah buat presentation awal-awal, aku baru terhegeh-hegeh nak buat. Inilah nasib orang yang dapat tajuk last-last. Hampir kesemua pulak tu. Apalah nasib ! Ya, bersenang-senang dahulu, bersusah-susah kemudian (betul ke peribahasa ni -.-)

8) Handphone meragam.

9) Subjek 'Politik dan Kerajaan' itu bagi aku susah. Susah gila doe.. Memang aku tak boleh nak hadam.

10) Aku rasa pointer aku kali ini mesti teruk. Ada dua subjek kritikal bagi aku (Anatomi dan Politik). Melepas lah nak merasa dapat Anugerah Pengarah next sem. Cis !



Okeylah.
Aku dah takde idea sebenarnya.
Kalau boring jangan baca.
Peace !

3 sumpahan:

sea_lavender said...

gud luck in yur stdy fatimah =)
tenang2kan diri.. ingat Allah...

snf said...

selamat ber PBS:-)

GigiWangi said...

sea_lavendar & snf,
Kalau orang putih, dia cakap "Thank you" :))