Sunday, April 5, 2009

Ayat merepek hari ini

Aku tak nak jadi sampah, aku nak jadi sebatang penyapu sampah, boleh ?

9 sumpahan:

syam said...

hahaha...
klu kt skola...
btg pnyapu smpah da pth da...
huhuhu....
jd la bkul smph kew??
ahakz...

GigiWangi said...

syam
bakul sampah tak main lah. hehe

AzlaN said...

jdik la vaccuum cleaner..
ade UP sket..
huahahaa!!

GigiWangi said...

AzlaN
vacuum cleaner?. haha. kira ok lah kan. (:

*cakap pasal penyapu, baru aku teringat, Anugerah Penyapu yg bekas Menteri Besar Selangor pernah bg dulu kan. hehe. ingat lagi?.

AzlaN said...

itu khirRRRR toyoLLL mmg tarak gune punyer worang..
sleweng duet rkyt slangor gi cuti kat disneyland..
celah kayu punyer ex-mntri busat.!!
huh!!

GigiWangi said...

AzlaN
haha. ayat kau, celah kayu?. ish ishh. ok. aku tak nak berpolitik di sini. (:

AzlaN said...

ke-hot-an yg amat..
huuhh!!

amyn said...

jd la cicakman !

GigiWangi said...

amyn
cicakman? tak boleh lah. aku perempuan. hehe