Tuesday, May 5, 2009

Migrain Aku.

Oh, aku kena buat pertimbangan balik, pasal aku nak masuk yang mana satu. Matrik ke UiTM itu. Haihh.

Hari ini saja, macam² mulut org aku dengar, utk aku pk balik keputusan aku itu. Aku dalam dilema. Cewahh. Betul lah.

Ok ok. Matrik ok. Cuma aku kena betul² lah kan. Tak ada istilah rilex. Aku tak boleh main² kat situ. Kena betul² punya. Muka kena serius ok.

UiTM plak, ok sikit saja. Aku dapat kos Diploma Sistem Maklumat Perakaunan. Adalah tempias sikit dengan Dip akaun itu. Kalau aku pilih ini, aku boleh main sikit². Aku tak ada lah struggle gila². Boleh lah rilex selalu.

Ok, sekarang aku kena pertimbangkan balik. Kalau korang ada komen yang membina, apa tunggu lagi, silalah bantu aku ok.

Sekian, terima kasih.

9 sumpahan:

fazrin. said...

matrix setaun. uitm due taun. pilih la. hahaha

AzLaN said...

kalo kaw rse ssh maw rush blaja kaw pilih la uitm..
ikut seswai bdn..
all d best 4 u..

nabilah said...

take u time...
ko wat ar solat istikhrah..
mlm kang..
mesty dpt pntunjuk..

TMAH said...

fazrin.,
eh, UiTM 3 tahun utk diploma kan. Btw, aku bkn kisah pasal masa pun. Lagi lama, lagi ok lah. Nampak muda kan. Kira² still bdk U lagi. hehe

AzLaN,
Ok. Aku akan ikut kesesuaian aku ok. HAHA. Aku dah pk bebetul pnya, matrik ah weyh. HAHA.

nabilah,
Ok nab, thanx eh, Aku dah buat. hehe. Aku choose matrik. Bye. Nanti ada parti liar utk aku kan. Aku nak pi dah next week. Hee hee. :)

apex said...

oi macik
tade pndrian lgsg
haha

azuin vulpine said...

imah...rindunye.. nape lame xde kat ym?.. huhu.. i think your first choice is better.. :D..

dah gi je la matrix.. pergi tanpa menoleh kebelakang lagi key.. fight for future.. cewahhh.. hehehe

TMAH said...

apex,
bukan tak ada pendirian lah, keputusan itu rasa tergugat sikit. hehe

azuin vulpine,
Oh, hye. Hehe. Ym? malas nak buka lah. Haha. Ok, nak pergi lah nih. Hehe. Thanx eh. Btw, good luck tau untuk next week. :)

keropok lekor said...

dasat arr smpai kene migrin...hohoho

TMAH said...

keropok lekor,
HAHA. jangan tak percaya.