Sunday, May 10, 2009

Selamat Datang ke Negeri Sembilan.

Bayangkan kalau ada 'abe' handsome yang kerja dekat hotel bertaraf 4 bintang then cakap macam itu kat aku. Paling busuk pun, Hotel Seri Malaysia pun jadi lah kan.

Ok, besok pagi, awal² subuh itu, aku dah berangkat ke N9. Barang² dah siap packing. Semuanya lengkap lah, belum ada yang kekurangan lagi. Good luck untuk diri sendiri.

Btw, hari ini, Hari Mak lah. Selamat Hari Mak kepada seluruh mak² di dunia ini. Especially
kepada mak aku lah. Semua orang sayang mak kan. Sama lah dengan aku. Korang bagi apa kat mak korang?

Next week pulak, Hari Guru lah. Aku wish awal lah, takut tak dapat nak update next week. Ok, selamat hari guru eh. Especially dekat parents aku lah, dorg pun cikgu jugak eh. Ok, cikgu² yang pernah ajar aku tuh. Nak aku list kan ke? Banyak weyh. Tak payanh lah.

Ok, itu saja aku nak tulis buat masa ini. Selamat tinggal semua.


p/s : Hari ini, aku dah terima banyak message dan panggilan daripada member² aku, untuk ucap selamat berjaya di matrik nanti. Ok, aku ingat itu semua, thanx kepada yang sudi mem-bazir-kan kredit itu. Aku akan ingat pesanan korang.

0 sumpahan: