Saturday, September 26, 2009

Habis

Ok, cuti raya da habis, besok dalam pukul 10 pagi, aku bergerak ke Penang. Kerja masa cuti, memang ta sentuh langsung. Ayah aku pulak yang risau. Rilex lah baba, masa masih ada. haha

Nak balik Penang, aku nak bawak banyak makanan. Kuih raya, sume aku da order kat mak aku. Mak aku senyum saja. Ya lah, banyak² anak, aku je yang belajar jauh². Abang aku, Sg Besi tuh je. Tiap² minggu boleh balik. Adik aku, Seremban je. Aku nih, Penang. Berapa jam baru nak sampai? Haaa.

Cuti raya 10 hari, memang ta cukup langsung. Raya tahun ni, 1st time aku jauh dari family. Memang terasa lah, sedih tuh. Tapi. nak buat macam mane kan? Kan aku da besar. Open house pulak, ada yang aku skip² sebab ta larat nak pi sume. Member² aku pulak memang ta sempat nak datang umah beraya lah. Nanti lah aku jemput time Raya Haji ok. InsyaAllah.

Ok, tak ada da mood² raya lagi. Lepas nih, kena struggle untuk final pulak. Korang jangan main² eh. Belajar betul² Dengar cakap lecturer, ibu bapa sume.

Akhir sekali, jaga lah diri anda sendiri.

p/s : Berat badan aku meningkat dengan mendadak pada tahun ni. Muka pulak tuh, tembam gila. Ramai yang tegur. Cis ! 0k, aku cuba cari jalan untuk cover balik. Aku harap berjaya. :)

2 sumpahan:

mus said...

aku xrse ko ley trun berat,,,,hahahaha

GigiWangi said...

Hood Jenova,
good luck kat kau jugak. walaupun dah lambat. haha

mus,
jahat gila. ;DD