Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya

Aku da selamat sampai Gombak semalam. Sepanjang perjalanan aku, memang hujan lebat. Dari Penang ke Kl. Penang banjir kot, kat GeorgeTown tuh. Apa pun, Selamat Hari Raya kat semua orang. Jaga diri baik² &jangan main mercun sampai over.

Soping untuk raya, memang tak sempat betul. Tak ada masa lah. So, aku rasa, tahun nih agak berbeza sikit sambutan raya ni. Dah lah tuh, aku seorang je kot, yang balik umah lambat. Abang ngan adik aku, hari Khamis lagi da sampai umah. So, Jumaat tuh, sempat lah diorang soping sikit. Aku nihhhh, maybe lepas raya kot, baru nak soping sikit. Memang sedih lah jugak.

Ok, aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin. Mintak maaf lah, kalau ada salah dan silap. Aku pun manusia biasa kan. Selamat bergembira di hari yang mulia.

0k, aku nak pasang langsir baru. Semoga bergembira. :)

2 sumpahan:

puteih said...

amek nombo kat shoutbox auw. te anta lak kat situ

TMAH said...

aku anta tyme raya haji boleh? haha ;DD