Sunday, October 25, 2009

Semasa

Minggu lepas, kecoh pasal hal sejadah berdiri tuh. Benda ni memang pelik plus aneh. Amat sukar nak percaya. Sama ada nak percaya atau pun tidak. Macam² pendapat aku dengar. Semua orang pun nak bagi pendapat masing².

Apa yang aku nak cakap kat sini, aku setuju dengan seorang blogger ni, dia cakap, maybe sejadah pun nak perli kita balik sebab mungkin cara kita sembahyang. Mungkin. Apa pun, mungkin ada hikmah ni semua. Kita pun tak tahu.

Semalam, aku ada Hari Sukan. Memang penat. Pada hal tak buat apa² pun. Duduk pun boleh penat sebenarnya. Tapi happening lah. Rumah sukan Merah menang. Congrats kat diorang.

Gambar untuk Hari Sukan, aku tak dapat nak upload. Tahun depan lah aku letak ok.

2 sumpahan:

musz-uitm said...

cam bese,,
ko tlog wat air je an?hhehehe

TMAH said...

musz-uitm,
salah. Aku tolong tgk. haha ;DD