Tuesday, January 11, 2011

Dammit

Sedang syok² berbual dan duduk berangan, tiba-tiba...

budak classmates aku (lelaki) tanya,

"Kau nanti nak letak hantaran berapa weh?"

"Entah. Ikut mak bapak aku lah"

"Kira kau pilih harga tinggi ke rendah?"

"Tengok laki aku nanti macam mana"

"Ohhhhhh, kalau seribu boleh?"

Aku cakap, "Boleh je".
.
.
.
.
.
Tahu apa mamat tuh balas..

"Gila murah, takde 'value' ni"



Dammit!

7 sumpahan:

Cikgu Izmir said...

sabar2

panadol lagi said...

aku macam taw ja sapa.HAHAHA

GigiWangi said...

Izmir Fadzil,
*senyum*

PKH,
:P

panadol lagi,
haha

Fuz said...

kau pun maktab juga ke?
a friend of mine cerita benda yang sama. Pasal kawan kau yang meninggal tu. dah la adik beradik ramai kan?
doakan dia.

ShAwN said...

aku nak taw siapa laki tu...

[ a D D y ] said...

biar hantaran kurang tapi sayangnya banyak

GigiWangi said...

ShAwN,
haha, tak perlu lah aku nak mention.

[aDDyhAIKAL],
a ah kan.