Monday, January 10, 2011

Semua orang patut tahu

1. Ana Raffali menang AJL semalam.

2. Lepas tuh ada pulak group yang tak puas hati, kira macam sama dengan kes tahun lepas.... bila Aizat menang. Mungkin orang tak dapat terima bakat baru lah kot. Kan?

3. Boleh tak kalau aku nak cakap, Ana Raffali menang sebab Zahiril Adzim. Haha.

4. Yuna punya performance memang meremang bulu roma.

5. Faizal Tahir memang awesome!

6. Yuna, cun gila kau!

7. Faizal Tahir memang pandai buat gimik.

8. Noh Hujan chubby gila, tapi still handsome.

9. Gabungan pengacara mantap; Faizal Ismail, Ally Iskandar dan Cheryl Samad memang menghidupkan majlis.

10. Lawak Faizal Ismail dengan Ally Iskandar memang takleh blaaaaaaaaaaaa.

11. Rugi gila Azlan (The Typewriter) sebab keluar dari Meet Uncle Hussain. Melepas habuan weh.

12. Aku tak tahu nak komen apa pasal Shahir.

13. Persembahan Faizal Tahir memang memukau.

14. Lagu Tomok malam tadi 'Berlari'... dan aku tengok dia memang banyak berlari masa buat persembahan. Haha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Notakaki: Cuba kira berapa perkataan 'gila' aku guna. Haha

Notakaki 2:Pehh, gila takde kerja aku post benda ni. Tapi aku memang takde idea. Okey dah, bai.

5 sumpahan:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

dan sy jge salah seorg yg kechiwa sebab ana raffali yg menang!!duhhh~

Cikgu Izmir said...

ana raffali menawan..kehkehkeh

GigiWangi said...

kak wan,
haha.. rezeki dia. Tapi okey lah, Faizal Tahir menang. Yuhuuuuu!

Izmir Fadzil,
manis berbaju kurung. :)

Bijen M. said...

Gua rugi ke dak tak tengok AJL semalam?

GigiWangi said...

Bijen M,
Tak rugi lah kalau tak tengok. Benda ni bukan apa pun. Akhir sekali, tahu result pun dah kira okey kan. haha