Saturday, February 5, 2011

Hello

Cuti seminggu sempena Gong Xi Fa Cai bakal menutup tirai. Besok aku nak kena balik Penang dah. Hadoi. Bila dah habis cuti, nak kena masuk kelas balik, aku jadi makin malas tak tentu pasal. Damn!

Cuti seminggu, macam-macam benda/tugasan yang sepatutnya disiapkan di rumah, aku tak buat. Naik cuti ni, aku dah start presentation sana-sini. Lepas tuh, aku dah dapat tajuk untuk assignment. Tapi, sikit pun aku tak sentuh masa balik cuti ni. Bagus. Satu contoh yang baik dan boleh ditiru oleh adik-adik sekalian.

Dugaan dekat rumah sangat melemahkan aku. Erkkkk

Aku punyalah bawak balik semua kertas-kertas/tajuk assigmnent, tapi sikit pun aku tak selak. Nak buat macam mana, cuti kali ini pendek, lepas tu, semua member ajak keluar pulak, macam-macam benda aku buat sampai takde masa langsung nak buat assignment.

Bagus kan?

Dan kat bawah ni aku nak share video. Its quite funny dan korang patut tengok sebab ada je segelintir manusia yang macam ni. Yer dak? Haha. Enjoy !


Korang tahu, mula-mula aku tak berapa nak cam mamat dalam video ni, lepas dua tiga kali tengok, aku macam pernah tengok. Oh, dia senior aku dekat maktab, dah nak fly dah pun. (Aku memang susah nak cam orang) Boleh pulak ada masa buat video ini kan. Haha. Good luck untuk beliau ! :)

"U ouls faham tak apeww yang i nak bagitau niewww?" HAHA

3 sumpahan:

Cikgu Izmir said...

martabat bahasa melayu ya!

panadol lagi said...

OH god ni satu sumpahan! haha
banyak betol masA dia la haihh!
hahaha

GigiWangi said...

Izmir Fadzil,
Baikkk. Mentang-mentang cikgu BM. Haha ;)

panadol lagi,
Jangan menyumpah. Haha.