Sunday, February 13, 2011

Printer Problem

Printer, kalau problem, memang bikin susah pada aku. Orang lain aku tatau. Tapi, kalau aku, memang membawa satu musibah yang dahsyat.

Kerja yang aku dah siap-siap buat, dah taip lawa-lawa.. tinggal nak print je. Lepas tu printer pulak buat hal. Memang menduga kesabaran aku.

Bapak aku yang duduk jauh tu pun, aku boleh called cakap printer problems. Nak tekan apa, ink tak keluar lah, bila ink keluar ada garisan terputus-putus lah. Leceh lah macam ni. Asyik nak meragam je. Hishhh.

Lepas tu, setiap kali nak guna printer, aku kena puji-puji dulu sebelum nak guna. Manalah tahu, kot kot meragam pulak kan. Dah rasa macam tak betul pun ada. Cis !


Ini baru printer seketul buat hal, aku dah susah hati. Agaknya dah ada sebuah kereta macam mana pulak eh? Minyak hitam? Enjin tak hidup? Pehh ! Sabo sabo !

2 sumpahan:

Fuz said...

printer tu ada hati dan peraan.
dia merajuk sebab kau tak jaga dia elok2.

GigiWangi said...

PKH,
Haha. Yalah, lepas ni aku jaga elok-elok.