Wednesday, March 9, 2011

Saya suka lihat

Lelaki yang jaga solat lima waktu walau dekat mana-mana pun dia berada
(susah nak carik orang yang jaga solat dia betul-betul ni, kan)

Lelaki yang muka garang, nampak nakal, dan jahat
(tapi dalam hati ada taman, huehue :P)

Lelaki yang sederhana; selekeh
(walaupun dia dalam golongan yang kaya-raya, tapi dia tak tunjuk)

Lelaki yang pemalu dengan perempuan
(dengan orang lain dia okey, tapi bila cakap bab perempuan, dia gelabah semacam)

Lelaki yang ada minat tertentu, main alat muzik atau suka fotografi
(Rasa macam cool jee, pandai menyanyi pun kira termasuk sekali)



Notakaki: Ada tak mana-mana lelaki yang baca blog ini, ada ciri-ciri di atas? Kalau ada, boleh tinggalkan no phone dekat ruangan komen. Haha

7 sumpahan:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

keh3~
gigiwangi. . .

lesungpipitsebelah said...

hye..
sy lah lelaki 2..

Cikgu Izmir said...

aku no 2.hakikat beb

aminaim said...

alamak, kena usaha keras lg cmni.

azrie halili said...

hahaaa... ak x taw yg mna satu ak.. wakakakka... dh r tmah!

Fuz said...

01952869##...

Bijen M. said...

Gua nak tulis nombor tipon.
Tapi gua malu bila bab pompuan ni.
Tsk.
Gua dah start gelabah ni.