Friday, April 8, 2011

Entri Marah

Sebulan dua ini memang semua entri aku nak emo-emo saja. Sebab aku berada dalam keadaan emosi yang tidak stabil. Sangat. Kalau tak suka baca blog ini, takpe, aku tak hadap sangat okey.

Aku tengah bergaduh sekarang ini. Ada salah faham sikit. Tapi, dah jadi banyak. Hmm. Mula-mula aku nak biarkan saja, konon-konon malas nak layan. Masih lagi berpegang kepada konsep, "lantak kau lah" dan "peduli apa aku".

Lama-lama nanti okey lah kan, tapi aku rasa benda ni takkan reda. Makin menjadi-jadi pulak.

Kadang-kadang, sabar aku ini ada hadnya. Bila aku dah geram, macam-macam boleh jadi. Tapi, aku kuatkan jugak, sabar. Sabar. Sabar itu pahit.

Aku tak puas hati dengan orang lain, tapi orang lain pulak yang lebih-lebih. Nak pandang aku atas bawah, nak jeling-jeling aku. Apesal ? Siot lah kan, suruh cakap tak puas hati apa, tahu kau diam.

Aku pulak yang pelik, dia yang lebih-lebih nak gaduh dengan aku. Bila dalam kelas, boleh pulak main perli-perli, bila suruh cakap, takut kau. Geramnya aku. Nak main penderaan mental kan. Okey, kita teruskan permainan ini.






Apa pandang-pandang? Nak kena lempang ? Gila !

2 sumpahan:

lesungpipitsebelah said...

HAHAHA..

GigiWangi said...

lesungpipitsebelah,
Jangan gelak kuat sangat ! :)