Wednesday, April 6, 2011

Video Seks

Kemain laju jeeeee klik entri ini, bila aku letak tajuk macam ini. Well, seminggu ini memang kecoh pasal video seks yang tak senonoh itu. Agak memalukan, sampai aku nak beli surat khabar pun, nak kena pikir 2 3 kali pulak. Ciss.

Bukan aku nak ulas pasal video itu, tak stail langsung, tapi aku cuma nak cakap bahawasanya, poilitik is sucks. Gunalah apa cara sekalipun untuk kita jatuhkan orang lain, dan rakyat Malaysia sangat terror dalam membuat video porno. Thumbs up !

Jadi aku sarankan, untuk seminggu dua ini, jangan beli surat khabar. Membazirkan duit saja sebab kalau beli surat khabar, ia umpama macam kau membeli benda-benda yang dianggap tidak baik. (tapi tak tahu lah kalau kau suka pasal cerita-cerita ini kan). Asyik-asyik berkisar pasal porno jeeeeee. Tak bagus langsung, macam ini memang pengetahuan tak berkembang-kembang lah. Setakat di takuk itu sahaja.

Well, aku nak cakap sikit pasal kes cikgu yang dera budak sampai mati itu(rujuk entri sebelum). Itu pun boleh dipolitikkan. Well, sekolah itu ditubuhkan oleh pembangkang, jadi time-time cenggini lah, masa yang baik untuk kita hentam pembangkang. sekarang ini bukan soal nak hentam menghentam, tapi masalahnya nyawa dah melayang. Tak payah nak politik-politik, semak jeee. Dan baca ini.


Dan, adakah anda setuju bahawa orang dalam video itu dsai? Hahaha, aku katakan tidak.

Sekian, sadaqallahul'azim.

3 sumpahan:

D.MasterMind said...

http://tazziboy21.blogspot.com/2011/04/dota-dipolitikkan.html

[ a D D y h A I K A L ] said...

haha..

All Day I Dream About Sex

what is adidas is..

GigiWangi said...

D.MasterMind,
:P

AddyHaikal,
Hahaha, takleh blaaaa