Sunday, June 5, 2011

Random #2

Kebelakangan ini kemain lagi kawan-kawan di fesbuk sibuk berbicara soal perkahwinan. Ya, salah satu sebab mungkin terlebih excited menghadiri majlis perkahwinan kawan-kawan mak ayah ataupun jiran-jiran. Dan sebab kedua mungkin disebabkan umur yang baru berganjak dari belasan ke puluhan. Haish !

Mak aihh, aku ingat sorang dua je yang terkena demam perkahwinan ini, rupa-rupanya ramai jugak. Masak !


Hihi :)

10 sumpahan:

KRa said...

Biasa r tu, ble dh dewasa.. hormon nk kawen tu membuak2...haha

foo said...

mujur bagi sensored kat nama tu. sampai sekarang aku tak kenal2.

izz zara said...

tahu xpe... asl pg knduri, rasa nk kawen hihi :D

nabilah said...

tnggu kad jemputan dri aku yea.. heheh

[ a D D y h A I K A L ] said...

nasib baik belasan berganjak puluhan dah ingat nak kawen. ni yang dah suku abad ni pening kepala xde keje apecer..haha

FUZ.QYM.Y said...

aku rasa dah lama aku tak singgah kat sini.

Izmir Fadzil said...

yang fe s tu anis lyana,2nd arif baqi, 3rd avidaf balak..hahaha

GigiWangi said...

KRa,
Ececeh kau ! Bunyi macam rumah aku nak dapat kad jemputan je. Hihi ;P

foo,
Kena sensored, kang kontroversi.

izz zara,
Haha, minggu lepas saya ada 3 kenduri kahwin nak kena pergi. Lagi bertambah-tambah mood nak kahwin ni. Haha

nabilah,
Tu diaaaa, pengakuan jujur dari cik nabilah.

addyhaikal,
Hahaha. Ini menggatal nak kahwin sebab umur baru setahun jagung. kih3

fuz. Qym. Y,
Sila sila, buat macam rumah sendiri. Haha :P

Izmir Fadzil,
Oi oi. Penat aku sensored. Ceit ! Kang kena saman nanti, padan muka ! Hihi

Izmir Fadzil said...

hahaha semua dah gatal tu..tape pun

GigiWangi said...

Izmir Fadzil,
Eceh, kau bila lagi ni ? kih3