Thursday, May 26, 2011

..

Minggu ini merupakan minggu terakhir untuk semester ini. Besok aku akan pulang ke rumah. Yabedabedooooooo.

Sebenarnya sayu hati bila nak habiskan semester kali ini. Entah, lain macam pulak rasa. Terlampau layan perasaan mungkin. Kihkihkih :P

Masa cepat sangat berlalu, rupa-rupanya dah habis satu sem dia koma. Masih belum ada apa-apa reaksi. (sila rujuk entri ini dan ini )

Dah 5 bulan berlalu padahal rasa macam baru semalam jeee berlaku. Untuk semester kali ini, macam-macam yang aku dah rasa, pahit, manis, tawar, semua rasa aku dah rasa.

Kalau yang pahit itu, biarlah aku pendam sorang-sorang supaya menjadi kelat. Yuckss !

Happy Holidays kawan-kawan (:
(ceh, bajet macam kawan aku baca blog ni jeee kan, kihkih :P )




Gambar lama.
Bukan main gedik :P

3 sumpahan:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

sy bc!!
hv splendid olidei~

ariff al-baqi said...

aku pun baca jugak la ema.. hehe

GigiWangi said...

Kak Wan,
Eh eh, hihi. Selamat selamat !

Ariff,
Alaaa kau !