Monday, October 31, 2011

Penutup Semester

Hari ini hari terakhir untuk bulan Oktober. Well, besok dah masuk November. Maka sesi peperiksaan akan bermula. So, untuk entri ini, aku cuba untuk merangkumkan semua aktiviti luar yang aku lakukan bersama classmates. Itu pun kalau masih ingat lagi lah kan. Haha :P


#Bina Insan Guru 2 yang dijalankan di Pendang, Kedah. First time masuk kampung dan memang betul-betul kampung. Teruja habis aku. Dah lah dekat dengan pendang. Alahai, cantik jeee view. Budak-budak dekat situ gila peramah, tak kenal nama pun, tapi main masuk-masuk jeee. Seronok habis. Rindu Firdaus, Suraya, Eton, dan beberapa nama lagi yang aku tak ingat. Hoho

Di pendang dengan budak-budak yang gila bergambar. Haha

Yang kanan sekali paling banyak mulut. Grrr

Hai, nama saya Suraya.

Nama saya Eton. Nama penuh Maizatun :P

Bergambar dengan sebahagian penduduk kampung.


#Kajian Lapangan di Bukit Merah. Kajian ini baru 2 minggu lepas dijalankan. Keseronokan di Bukit Merah tak sama dengan keseronokan berada di Pendang. Bagi aku, aku lagi prefer pergi Pendang, budak-budak situ lagi best dan orang sekeliling pun gila peramah. Tapi yang best pasal Bukit Merah, makanan dia sedap-sedap. Selama 4 hari makan di situ, boleh dikatakan semuanya membuatkan aku berselera. Hihi :P

Pasal kejadian yang tak diingini berlaku di Bukit Merah lagi, memang spoil habis. Kena tipu kaw-kaw itu biarlah menjadi pengajaran kepada semua budak classmates aku. Oh ya, pasal taman tema air tuh, memang boleh membuatkan leher aku tergeliat. Main permainan 'boomerang' (betul ke aku eja?) memang boleh membuatkan leher aku tak berpusing. Dan aku takkan naik lagi permainan cenggitu. Serikkk !


#Jamuan Persaraan Encik BalaChandran.

Mr Bala diapit oleh studentnya.

Ise, Mr Bala dan Shahrul

Shang, Murni dan Thanesh


Selamat bersara :)

Hello November ;p

2 sumpahan:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

leteyh en sem ni ema. . .
ermmm, tp bestnye korang, bnyk tempt pegi. . .heee~
gud luck exam ema!!

GigiWangi said...

Kak Wan,
Letih Kak Wan, memang tak menang tangan. :P Heh, bukan pergi suka-suka Kak Wan, kena buat homework. Tp, holiday banyak lagi lah dari buat homework. kah3.

Okey, Kak Wan, all the best !